Doelstellingen

Doelstelling 2: Digitale dienstverlening zodat inwoners en ondernemers 24/7 zaken met ons kunnen doen

Doelstelling 2

Digitale dienstverlening zodat inwoners en ondernemers 24/7 zaken met ons kunnen doen.

Effectindicatoren

Doel

Omschrijving

Bron

Realisatie

Raming

Realisatie

2018

2019

2020

2021

2.1

Gebruik E-formulieren

Productenoverzicht digitalisering (e-formulieren)

12.000

12.731

12.451

13.400

12.484

Betrokkenheid verbonden partijen

Bij deze doelstelling zijn geen verbonden partijen betrokken.

Wat hebben we daarvoor gedaan?

Onze ambitie was om onze dienstverlening volledig te digitaliseren zodat inwoners en ondernemers 24/7 zaken met ons zouden kunnen doen. Onze leveranciers hebben ons in 2021 nog niet in staat gesteld om alle relevante koppelingen te kunnen gebruiken. Dit bleek een technisch ingewikkelde zaak. Als gevolg hiervan werken 5 van 13 eDiensten nog niet. Dat betreft de eDiensten op het gebied van huwelijk en partnerschap, stempas, volmacht, aanvraag verklaring omtrent gedrag en emigratie.

Prestatie-indicatoren
Voor deze doelstelling is geen prestatie-indicator opgenomen.

Deze pagina is gebouwd op 06/14/2022 14:12:33 met de export van 06/14/2022 13:58:45