Doelstelling 2 |
---|
Digitale dienstverlening zodat inwoners en ondernemers 24/7 zaken met ons kunnen doen. |
Effectindicatoren
Doel | Omschrijving | Bron | Realisatie | Raming | Realisatie | |||||
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.1 | Gebruik E-formulieren | Productenoverzicht digitalisering (e-formulieren) | 12.000 | 12.731 | 12.451 | 13.400 | 12.484 | |||
Betrokkenheid verbonden partijen
Bij deze doelstelling zijn geen verbonden partijen betrokken.
Wat hebben we daarvoor gedaan?
Onze ambitie was om onze dienstverlening volledig te digitaliseren zodat inwoners en ondernemers 24/7 zaken met ons zouden kunnen doen. Onze leveranciers hebben ons in 2021 nog niet in staat gesteld om alle relevante koppelingen te kunnen gebruiken. Dit bleek een technisch ingewikkelde zaak. Als gevolg hiervan werken 5 van 13 eDiensten nog niet. Dat betreft de eDiensten op het gebied van huwelijk en partnerschap, stempas, volmacht, aanvraag verklaring omtrent gedrag en emigratie.
Prestatie-indicatoren
Voor deze doelstelling is geen prestatie-indicator opgenomen.